Vuokko oli käynyt vain piipahtamassa kerhossa jo ennen kuin minä edes ennätin paikalle, joten tämä Rouvien blogin päivitys sitten lankesi mulle. Olin vissiin ainoa, jolla oli kamerakin mukana -ja kuvat on sitten kuvaajansa näkösiä kanssa :)
Nahkapussit oli olleet yön ajan tuulettumassa kuistilla ja nyt niistä päästiin postikin ja täki kluun voimalla sekä Outin neuvoilla loihtimaan matkalaukkuja ja kassejapusseja sun muuta. Paikalla oli tällä kertaa Epe, Auli, Taina, Outi ja minä.

Pikku Rouvilta hoitui tällä kertaa myös tämä musiikillinen puoli, esimerkiksi Pirkka-Pekka Peteliuksen Tralalaa sai aikaan melkoiset naurut! Ja mikä ettei, piisi sopi oikein hyvin iltapäivän tunnelmaan, joka oli etten sanoisi himpun verran kaksimielinen.

Swappiteemana oli tällä kertaa matkailu. Se meinasi muodostua ylivoimaiseksi teemaksi itse kullekin, joten toiste ei sitä aihetta oteta!
Tässä Aulin tekemä 'nyytti' joka meni Outille, Outin 'autorasia', jonka minä sain ja mun tekemä hatturasia meni sitten Aulille. Toisessa kuvassa sitten se, mitä mistäkin paketista paljastui.
1960247.jpg

1960264.jpg

Ja sitten itse asiaan. Tämä lienee paras: Aulin matka-arkun tekele ('ehkä se pysyy pystyssä, ehkä ei'). Ohje oli lontooksi ja me luettiin sitä tooosi huonosti. Nähtäväksi jää, tuliko arkusta kuvan näköinen.
1960292.jpg

Sitten näitä kapsäkkejä ja laukkuja sekalaisessa järjestyksessä, tässä Ou-Ou-Outin:
1960295.jpg

Tässä Epen (mustasolkinen) ja Aulin
1960300.jpg
Tainan
1960306.jpg
Ja mun
1960313.jpg

Ja sokerina pohjalla: pöytä meitin jäljiltä. Tämän jälkeen allekirjoittanut poistuikin vähin äänin paikalta!!
Naamoja ei nyt näytetä vaikka persaukset on jo näytetty... ;)
1960319.jpg

-Tuulia-